menu

slider

Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Γκολ και φύγαμε για ταμείο...

    Καλησπέρα φίλοι μου.Δεν τα κατάφερε τελικά ο Ολυμπιακός και έτσι μαζί του και εμείς δεν καταφέραμε να πάμε ταμείο.Το πιο δίκαιο πάντως θα ήταν να είχαν σκοράρει οι ερυθρόλευκοι αλλά για να είμαι δίκαιος δεν το άξιζα το ταμείο γιατί το άλλο ματς δεν το προσέγγισα σωστά.Δεν πίστεψα οτι η Ζενιτ θα πάρει το ματς και για την ακρίβεια δεν πίστεψα οτι θα σκοράρει...


    Μετα από μια γεμάτη εβδομάδα στοιχηματικα αποφάσισα να μην πέσω με τα μούτρα σήμερα Σάββατο αλλά να παίξω κάπως χαλαρά.Στην αρχή είπα να μην παίξω καθόλου αλλα Σάββατο χωρίς στοίχημα και Αγγλία χωρίς Leobet γίνεται??? Αφήστε θα απαντήσω εγώ για εσάς...ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!

    Στο χαλαρό λοιπόν θα πάμε με τρία οβερ σήμερα και συγκεκριμένα στα παιχνίδια Εβερτον-Σουονσι, Γουιγκαν-Γουοτφορντ και Μπλακμπερν-Λεστερ. Τι κοινό έχουν αυτά τα τρία ματσακια??? Είναι και στα τρία αουτσάιντερ το οβερ...Κατά την γνώμη μου κακώς...Αυτή λοιπόν την τριαδουλα θα παίξω και μετά θα κοιτάξω να δω οσο το δυνατόν περισσότερα ματς.Αύριο ειναι μια διαφορετική μέρα και έχω εντοπίσει αρκετά καλά σημεία.Απ'οτι καταλάβατε το παιχνίδι μου θα γίνει αύριο...Μέχρι τότε καλη επιτυχια...!!!

Εβερτον-Σουονσι                     οβερ                  1.95
Γουιγκαν-Γουοτφορντ             οβερ                  1.95
Μπλακμπερν-Λεστερ             οβερ                  2.00