menu

slider

Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

Ποντάρισμα πριν το Μουντιάλ(μέρος 1ο)...

    Καλησπέρα φίλοι μου...48 ώρες έμειναν πριν από την έναρξη του κορυφαίου γεγονότος του πλανήτη.Σήμερα και αύριο θα ασχοληθούμε με τα στοιχήματα που θα παίξουμε πριν το μουντιάλ...


    Ένα στοίχημα που απασχολεί πολλούς παίκτες είναι ο πρώτος σκόρερ.Συνήθως πρώτος σκόρερ είναι παίκτης που η εθνική του έχει προχωρήσει αρκετά στο θεσμό.Θα διαλέξω τον Ιγκουαιν από την Αργεντινή και για δεύτερη επιλογή τον Νειμαρ απο την Βραζιλία.Πρώτη μου επιλογή είναι ο Γκονζαλο Ιγκουαιν σε απόδοση στο 21.00...Πιστεύω πως βάσει απόδοσης είναι η καλύτερη επιλογή.Η άλλη μου επιλογή(Νειμαρ) θα είναι με λιγότερα χρήματα...

    Το δεύτερο μου στοίχημα για σήμερα είναι το ζευγάρι που θα φτάσει στον τελικό...Εδώ η επιλογή μου δεν είναι ακριβώς έμπνευση στοιχηματικη.Θα παίξω το ζευγάρι που θα ήθελα εγώ να παει στον τελικό. Θα ήθελα να δω ένα τελικό ανάμεσα σε Βραζιλία και Αργεντινή...Θα το ποντάρω λοιπόν σε τιμή γύρω στο 9.00

    Τρίτη επιλογή θα είναι το ποιος θα πάρει το χρυσό γάντι...Εδω θα ποντάρω στον Τιμπο Κουρτουα αφού πιστεύω πως μπορεί να κλείσει τη φανταστική του χρονιά με τον καλύτερο τρόπο.Η επιλογή μας πληρώνει 10.00

    Τέταρτη επιλογή θα ειναι η χρυσή μπάλα...Εδώ βάσει της εικόνας του αλλά και της καλής απόδοσης θα επιλέξω τον Σερχιο Αγκουερο σε τιμή στο 26.00