menu

slider

Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015

Έναρξη με .... Τάμειο

Καλησπέρα μάγκες. Μόλις τώρα μου μεινε ελεύθερος χρόνος για να γράψω τις προτάσεις μου για το Κόπα Αμέρικα, αν και να σας πω την αλήθεια δεν είμαι διαθετιμένος να ρισκάρω υπερβολικά. 



Πρώτον διότι οι πρεμιέρες κρύβουν εκπλήξεις και δεύτερον διότι δεν θέλω στην αρχή του τουρνουά να '' χαλάσω μεγάλο μέρος της κάβας μου. Το τουρνουά είναι μεγάλο βλέπετε και οι ευκαιρίες θα παρουσιαστούν και αργότερα. Πάμε όμως να δούμε τι έχω να σας προτείνω. 

ΧΙΛΗ - ΙΣΗΜΕΡΙΝΟΣ

Πρεμιέρα λοιπόν με την διοργανώτρια Χιλή να έχει θέσει ως στόχο την κατάκτηση του τροπαίου. Οι Χιλιανοί έχουν σχετικά εύκολο όμιλο, αλλά και πολύ καλή ομάδα. Βιντάλ, Σάντσεζ στην επίθεση ξεχωρίζουν, κάτι που απέδειξαν και στο πρόσφατο Μουντιάλ. Ο Ισημερινός θα έχει την απουσία του καλύτερου της παίχτη Βαλέντσια (Μαν. Γιουν), όμως είναι σκληρό καρύδι. Θα ρισκάρω παίζοντας λοιπόν Χ/1 τελικό σε απόδοση 4,20 και πρώτο παίχτη να σκοράρει τον Βαλβίντια από μεριάς Χιλής που είναι το 10αρι της ομάδας, με πολλά καλά τεχνικά χαρακτηριστικά.

 Έχουμε και λέμε:

Με 45 μονάδες 

Χιλή - Ισημερινός             Χ/1       (4,20)    

Με 20 μονάδες 

Χιλή - Ισημερινός         Πρώτος σκόρερ     Βαλβίντια     (12,00)
   
Αρχικό Ταμείο         1.500
Ταμείο έως 11/06    1.275
Νέο Υπόλοιπο         1.200

EΔΩ θα βρείτε το άρθρο με τα μακροχρόνια

ΕΔΩ μπορείτε να με κάνετε add στο facebook