menu

slider

Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

Leobet: Κόκκινοι διάβολοι στο δρόμο μου...


   Καλημέρα φίλοι μου. Χθες έφτασα στη πηγή και τελικά ήπια και νερό. Ταμείο με τα τρία όβερ στο νησί (και 5 στα 6 σύνολο) και μετά από το αποτυχημένο τριήμερο σε Champion και europa league αρχίζουμε και πάλι να παίρνουμε τα πάνω μας.

Πατήστε LIKE στη σελίδα μας...

    Το σημερινό κουπόνι είναι όπως κάθε Κυριακή γεμάτο ντέρμπι. Στις επιλογές μου πιο κάτω θα δείτε πως έχω λόγο σε δύο από αυτά.

    Ας ξεκινήσω όμως με τα παιχνίδια όπου έχω επιλέξει το όβερ.  Ουντινεζε-Βερονα , Σεβίλλη-Ειμπαρ και Μαριτιμο-Εστοριλ είναι τα όβερ μου για σήμερα.


    Έχω μια δυάδα όπου θα είναι η σημερινή μου βάση. Θα πάρω τον άσσο της Μάντσεστερ στο ντέρμπι με την Λίβερπουλ. Η απόδοση δεν μπορώ να πω πως με τρελαίνει αλλά για τα δεδομένα της εποχής είναι δίκαια. Επίσης θα πάρω τον άσσο της Γκιμαραες απέναντι στην κουρασμένη Ρίο Αβε.

Βρείτε με στο Facebook...

    Τέλος έχω και ένα σύστημα 2-3 με μεγαλουτσικες αποδόσεις. Εδώ έχω επιλέξει το διπλό της Νουμανθια στην έδρα της Μαγιόρκα,  το διπλό της Πονφεραντινα στην έδρα της Γιαγκοστερα και το διπλό της Μαρσειγ στην έδρα της Μονακό.

Ουντινεζε-Βερονα          όβερ    (1.85)
Σεβίλλη-Ειμπαρ             όβερ    (1.75)
Μαριτιμο-Εστοριλ          όβερ    (2.05)
παρολι με 50 μονάδες.

Μάντσεστερ Γιουν.-Λίβερπουλ    1    (1.84)
Γκιμαραες-Ριο Αβε                     1    (2.26)
δυάδα με 80 μονάδες.

Μαγιόρκα-Νουμανθια                    2    (3.32)
Γιαγκοστερα-Πονφεραντινα           2    (2.51)
Μονακό - Μαρσειγ                       2    (2.80)
σύστημα 2-3 με 18 μονάδες οι δυάδες και 6 μονάδες ή τριάδα. Σύνολο 60 μονάδες.


Κέρδη από 13/12: 243 μονάδες.
Νέο υπόλοιπο: 9.848 μονάδες.
Ανοικτά στοιχήματα: 190 μονάδες.
Νέο υπόλοιπο: 9.658 μονάδες.