menu

slider

Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2014

Leobet: Ώρα να δώσω πόνο...


    Καλησπέρα φίλοι μου. Ένα φτωχό, σε σχέση με τις άλλες εβδομαδες, κουπόνι έχουμε στα χέρια μας λόγω των εθνικών. Ευτυχώς που υπάρχουν και 2 κατηγορίες από το νησί συν την κονφερενς και σπάει λίγο η μονοτονία...


Δείτε εδώ τις προτάσεις της αγίας τετράδας (Αβραμίδης,Leobet, Δάσκαλος, Γεωργακοπουλος)

    Για σήμερα φίλοι μου έχω ένα μονό αποδεκτό, μια δυάδα και 2 παρολάκια με όβερ. Στα όβερ κάνω δύο τριάδες με τα παιχνίδια Σουιντον-Μπριστολ Σίτι, Καρλάιλ-Ακρινγκτον και Στιβενειτζ-Τσελτεναμ το ένα δελτίο. Ιστλιχ-Λινκολν, Νταρτφορντ-Σαουθπορτ και Τορκι-Φορεστ Γκριν το δεύτερο δελτίο.

    Στα σημεία βλέπω το διπλό της Νοτς Καουντι στην έδρα της Κοβεντρι. Οι φιλοξενουμενοι μετά από ένα σερί επιτυχημένων αποτελεσματων, γνώρισε την ήττα κυρίως από δικά της λάθη με αντίπαλο την Γουολσολ. Τώρα βρίσκει απέναντι της την προβληματική και με κακή αμυντική συμπεριφορά Κοβεντρι. Το διπλό είναι στο 3.61 και θα είναι το βασικό μου παιχνίδι για σήμερα.

    Στη δυάδα μου θα βάλω το διπλό της Ροτσντειλ που παίζει στην έδρα της Πορτ Βειλ. Οι γηπεδούχοι είναι σε καλή κατάσταση αλλά πιστεύω πως η γνωστή Ροτσντειλ μπορεί να βγάλει άλλο ένα διπλό που παίζει στο 2.56. Ακόμα κρατάω τον άσσο της Γιορκ αφού πιστεύω πως ήρθε η ώρα για την πρώτη εντός έδρας νίκη . Αντίπαλος της η Οξφορντ η οποία είναι στα μέτρα της.Εδω ο άσσος παίζει στο 2.39...

    Αυτά για σήμερα φίλοι μου. Εύχομαι σε όλους σας καλή επιτυχία...

ΑΡΧΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ: 10.000 μονάδες.
Νέο υπόλοιπο: 9.514 μονάδες.
Μονό: Νοτς Καουντι  2  (3.61), με 60 μονάδες.
Δυαδα: Ροτσντειλ  2 (2.56), Γιορκ  1 (2.39), με 40 μονάδες.
Παρολι: Σουιντον οβερ (1.65), Καρλάιλ οβερ (1.85), Στιβενειτζ οβερ (2.05), με 40 μονάδες.
Παρολι: Ιστλιχ οβερ (1.65), Νταρτφορντ οβερ (2.00), Τορκι οβερ (1.85), με 40 μοναδες.
Ανοικτά Στοιχήματα:  180 μονάδες.
Νέο υπόλοιπο: 9.334 μονάδες.

Υ.Γ Αυτό είναι το τίμημα της πίκρας...