menu

slider

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Το ταμείο περνάει από την Νορβηγία...

    Καλησπέρα φίλοι μου.Σήμερα πήραμε στα χέρια μας το πρώτο κουπόνι χωρίς μεγάλα πρωταθλήματα.Οι Σκανδιναβικές χώρες έχουν την τιμητική τους και ακολουθεί και το Βραζιλιάνικο πρωτάθλημα.Εγω προσωπικά απο εδώ και πέρα σιγά σιγά θα περιορίσω τα πονταρισματα μου στο ελάχιστο έως και καθόλου.Αυτό δεν σημαίνει ότι θα σταματήσω να γράφω...Εδώ θα είμαι κάθε μέρα για εσας...


    Για σήμερα έχω δυο δελτία,ένα με σημεία και ένα με οβερ.Στο πρώτο δελτίο θα παίξω τον άσσο της βελτιωμένης Σογκνταλ με αντίπαλο την Μπραν,το διπλό της πολυ φορμαρισμένης Σαντεφιορντ στην έδρα της Νεστ Σοτρα και τον άσσο της Ρανχαιμ με αντίπαλο την Χοντ.Αυτά τα τρία θα τα παίξω σε σύστημα 2-3...Στο δεύτερο δελτίο θα παίξω τα οβερ στα παιχνίδια Μολντε-Βικινγκ,Οντ-Ααλεσουντ και Μπρινε-Κριστιανσουντ...

    Τέλος εκτός απο καλή επιτυχία θέλω να σας ευχαριστήσω μέσα απο την καρδιά μου για την αγάπη που μας δείξατε τις τελευταίες μέρες.Ευχαριστώ για όλα τα μηνύματα που μου στείλατε στο facebook και στο mail μου.Το μόνο που μπορώ να υποσχεθώ είναι οτι εμείς δεν θα σας απογοητεύσουμε ποτέ.Θα είμαστε εδώ πρώτη γραμμή,χωρίς κανένα αντάλλαγμα γιατί εμείς δεν βάζουμε τα λεφτά πάνω από το χομπυ μας και πάνω απο τα όνειρα μας...

ΣΟΓΚΝΤΑΛ-ΜΠΡΑΝ                  1                 (2.16)
ΝΕΣΤ ΣΟΤΡΑ-ΣΑΝΤΕΦΙΟΡΝΤ   2                 (2.31)
ΡΑΝΧΑΙΜ-ΧΟΝΤ                       1                 (1.96)
σε συστημα 2-3

ΜΟΛΝΤΕ-ΒΙΚΙΝΓΚ              ΟΒΕΡ              (1.85)
ΟΝΤ-ΑΑΛΕΣΟΥΝΤ             ΟΒΕΡ              (1.80)
ΜΠΡΙΝΕ-ΚΡΙΣΤΙΑΣΟΥΝΤ   ΟΒΕΡ              (1.70)