menu

slider

Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

Leobet: Υπάρχουν ευκαιρίες στα γκολ...


   Καλησπέρα φίλοι μου. Άλλη μια μέρα που κάτι καλό μου έφυγε μέσα από τα χέρια. Τι και αν η εταιρεία όπου παίζω έγραψε την Ατλαντικό 0-3, στο τέλος είδα ένα ωραιότατο 0-2 και ξενέρωσα. Μπορεί να πήγα ταμείο από τα αγγλικά οβερ αλλά στο τέλος και κυρίως ο τρόπος μου άφησε πικρή γεύση.


    Σήμερα τα πράγματα είναι πολύ απλά στο μυαλό μου.Δυο παιχνίδια στο Γκολ/Γκολ και ένας άσσος σε μόνο αποδεκτό και τέλος. Δεν είναι φίλοι μου αποδόσεις αυτές για να γίνει παιχνίδι. Επομένως δεν υπάρχει και λόγος για το κάτι παραπάνω.

    Στα παιχνίδια Σίτι-Τσσκα και Μπαγερν-Ρομα θα πάρω το Γκολ-Γκολ και θα τα παίξω σε μια δυάδα. Επίσης θα ποντάρω στον άσσο της Μπιλμπάο που πιστεύω πως σιγά σιγά παίρνει και πάλι τα πάνω της . Ίσως να είναι και τελευταία της ευκαιρία να συνεχίσει στην Ευρώπη...

    Αυτά για σήμερα φίλοι μου.Αυριο το πρόγραμμα είναι καλύτερο.Μεχρι τότε...Καλή επιτυχία!


Δυάδα:Μάντσεστερ Σίτι  G/G  (1.73), Μπαγερν  G/G  (1.83), με 60 μονάδες.
Μονό: Μπιλμπάο  1  (2.80), με 40 μονάδες.