Καλησπέρα φίλοι μου. Άσχημο το χθεσινό βράδυ αν και νομίζω πως η μπάλα μας αδίκησε. Κάτι ήξερε ο γέρο - Όσιμ όταν την χαρακτήρισε με τον τρόπο που όλοι ξέρουμε. Η ανώτερη Μπενφίκα δεν μπορούσε με τίποτα να βάλει το γκολ που θα την οδηγούσε στην κατάκτηση του τίτλου, που τόσο πολύ της λείπει, χαρίζοντας ουσιαστικά την κούπα στην Σεβίλλη. Για σήμερα λίγα πράγματα έχουμε να σας πούμε καθώς το πρόγραμμα δεν μου αρέσει και τόσο. Πάμε να δούμε την πρόταση μας.
ΜΠΡΟΜΑΠΟΙΚΑΡΝΑ - ΜΙΑΛΜΠΙ
Πρώτη πρόταση μου από Σουηδία την οποία την μελετάω καιρό αλλά σήμερα ήρθε η ώρα να δώσω κάποιο σημείο. Η Μπρομαποικάρνα έχει την ψυχολογία στα ύψη καθώς από το πουθενά λόγω της καλής της βαθμολογίας πέρυσι στο fair play της ΟΥΕΦΑ κατάφερε να πάρει εισιτήριο για το επερχόμενο Europa League. Απέναντι της μια Μιάλμπι που δεν έχει ξεκινήσει καλά δέχεται εύκολα γκολ και γενικότερα δεν εμπνέει εμπιστοσύνη. Θα πάω στο άσσο σε τιμές κοντά στο 2.00.
ΝΟΡΚΕΠΙΝΓΚ - ΦΑΛΚΕΝΜΠΕΡΓΚ
Φυσικά και με τον άσσο του 1,65 δεν θα ασχολιόμουνα καθώς ακόμα και 7-0 να έρθει θεωρώ αστείο να παίζεις τέτοιες τιμές σε τέτοια πρωταθλήματα. Ιδιαίτερα μάλιστα όταν οι νεοφώτιστοι της Φάλκενμπεργκ προέρχονται από νίκη και καλή εμφάνιση την προηγούμενη αγωνιστική. Καλύτερη σίγουρα η Νόρκεπινγκ όμως θα προτιμήσω τα 2-3 γκολ που το φέρνει 4 στις 4 φορές που αγωνίστηκε εντός παρά τον χαμηλό για τα δικά μου κριτήρια άσσο.
ΑΜΒΟΥΡΓΟ - ΓΚΡΟΙΤΕΡ
Ο φίλος μου ο Leobet σας έχει κάνει πλήρη ανάλυση για τα αγωνιστικά και όχι μόνο νέα των δυο ομάδων στο άρθρο του. Ο άσσος που πρότεινε δεν ξέρω αν επιβεβαιωθεί πάντως αν γίνει κάτι τέτοιο πιστεύω πως θα γίνει με την....ψυχή στο στόμα. Το Αμβούργο φέτος σε όλα τα κρίσιμα κόλλησε και ελάχιστα από αυτά κέρδισε. Η αμηχανία αλλά και το βάρος της αναμέτρησης με οδηγούν στο συμπέρασμα πως τουλάχιστον στο ημίχρονο θα δω κλείστο ματς με το Χ να πληρώνει καλά έτω και στο πρώτο 45 λεπτό.
Συνοπτικά
126. ΜΠΡΟΜΑΠΟΙΚΑΡΝΑ - ΜΙΑΛΜΠΙ 1 (2,06)
127. ΝΟΡΚΕΠΙΝΓΚ - ΦΑΛΚΕΝΜΠΕΡΓΚ 2-3 ΓΚΟΛ (1,95)
134. ΑΜΒΟΥΡΓΟ - ΓΚΡΟΙΤΕΡ ΦΙΡΤ Χ ΗΜΙ/ΝΟ (2,23)
Υ.Γ. Οι αποδόσεις προσφέρονται από την goalbet. Κάνοντας εγγραφή πατώντας σε αυτό εδώ το σύνδεσμο αποκτάται bonus πρώτης κατάθεσης 100% και ποντάρεται στις υψηλότερες αποδόσεις της αγοράς!!!!
Kαλή τύχη σε όλους!!!
ΜΠΡΟΜΑΠΟΙΚΑΡΝΑ - ΜΙΑΛΜΠΙ
Πρώτη πρόταση μου από Σουηδία την οποία την μελετάω καιρό αλλά σήμερα ήρθε η ώρα να δώσω κάποιο σημείο. Η Μπρομαποικάρνα έχει την ψυχολογία στα ύψη καθώς από το πουθενά λόγω της καλής της βαθμολογίας πέρυσι στο fair play της ΟΥΕΦΑ κατάφερε να πάρει εισιτήριο για το επερχόμενο Europa League. Απέναντι της μια Μιάλμπι που δεν έχει ξεκινήσει καλά δέχεται εύκολα γκολ και γενικότερα δεν εμπνέει εμπιστοσύνη. Θα πάω στο άσσο σε τιμές κοντά στο 2.00.
ΝΟΡΚΕΠΙΝΓΚ - ΦΑΛΚΕΝΜΠΕΡΓΚ
Φυσικά και με τον άσσο του 1,65 δεν θα ασχολιόμουνα καθώς ακόμα και 7-0 να έρθει θεωρώ αστείο να παίζεις τέτοιες τιμές σε τέτοια πρωταθλήματα. Ιδιαίτερα μάλιστα όταν οι νεοφώτιστοι της Φάλκενμπεργκ προέρχονται από νίκη και καλή εμφάνιση την προηγούμενη αγωνιστική. Καλύτερη σίγουρα η Νόρκεπινγκ όμως θα προτιμήσω τα 2-3 γκολ που το φέρνει 4 στις 4 φορές που αγωνίστηκε εντός παρά τον χαμηλό για τα δικά μου κριτήρια άσσο.
ΑΜΒΟΥΡΓΟ - ΓΚΡΟΙΤΕΡ
Ο φίλος μου ο Leobet σας έχει κάνει πλήρη ανάλυση για τα αγωνιστικά και όχι μόνο νέα των δυο ομάδων στο άρθρο του. Ο άσσος που πρότεινε δεν ξέρω αν επιβεβαιωθεί πάντως αν γίνει κάτι τέτοιο πιστεύω πως θα γίνει με την....ψυχή στο στόμα. Το Αμβούργο φέτος σε όλα τα κρίσιμα κόλλησε και ελάχιστα από αυτά κέρδισε. Η αμηχανία αλλά και το βάρος της αναμέτρησης με οδηγούν στο συμπέρασμα πως τουλάχιστον στο ημίχρονο θα δω κλείστο ματς με το Χ να πληρώνει καλά έτω και στο πρώτο 45 λεπτό.
Συνοπτικά
126. ΜΠΡΟΜΑΠΟΙΚΑΡΝΑ - ΜΙΑΛΜΠΙ 1 (2,06)
127. ΝΟΡΚΕΠΙΝΓΚ - ΦΑΛΚΕΝΜΠΕΡΓΚ 2-3 ΓΚΟΛ (1,95)
134. ΑΜΒΟΥΡΓΟ - ΓΚΡΟΙΤΕΡ ΦΙΡΤ Χ ΗΜΙ/ΝΟ (2,23)
Υ.Γ. Οι αποδόσεις προσφέρονται από την goalbet. Κάνοντας εγγραφή πατώντας σε αυτό εδώ το σύνδεσμο αποκτάται bonus πρώτης κατάθεσης 100% και ποντάρεται στις υψηλότερες αποδόσεις της αγοράς!!!!
Kαλή τύχη σε όλους!!!
